اخبار

هدف دانشگاه تهیه امکانات رفاهی و فضای مناسب تحصیلی و ورزشی است تا دانشجویان در امر تحصیل موفق شوند.

هدف دانشگاه تهیه امکانات رفاهی و فضای مناسب تحصیلی و ورزشی است تا دانشجویان در امر تحصیل موفق شوند.
دکتر محمدرضا نیکبخت در ملاقات با دانشجویان مهیا کردن امکانات رفاهی ، ورزشی و تقویت کتابخانه ها ، افزایش پهنای باند اینترنت و تشویق دانشجو برای مشارکت در طرح های تحقیقاتی وظیفه دانشگاه است و بر تلاش و تشویق بیشتر در این زمینه ها تاکید نمود.

رییس دانشگاه در ملاقات با دانشجویان به مناسبت هفته خوابگاه ها گفت : هدف اصلی دانشگاه تهیه امکانات رفاهی و فضای مناسب تحصیلی و ورزشی است تا دانشجویان در امر تحصیل موفق شوند.

دکتر محمدرضا نیکبخت در ملاقات با دانشجویان که در آن معاونان و مدیران حضور داشتند مهیا کردن امکانات رفاهی ، ورزشی و تقویت کتابخانه ها ، افزایش پهنای باند اینترنت و تشویق دانشجو برای مشارکت در طرح های تحقیقاتی وظیفه دانشگاه است و بر تلاش و تشویق بیشتر در این زمینه ها تاکید نمود.

در این جلسه خواسته دانشجویان حمایت از تیم های کوهنوردی دانشجویی ، توجه به کبفبت غذا ، تامین وسیله ایاب و ذهاب مناسب ، افزایش فضای مطالعه ، تقویت لینترنت ، پرداخت به موقع هزینه کارگاه و طرح های تحقیقاتی بود که در پایان جلسه موارد قیدشده از سوی هیات رییسه مورد تصویب قرار و با دستور ریاست دانشگاه برای تامین اعتبار و حل مشکل وارد چرخه اقدام گردید.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید