اخبار

در ماه مبارک رمضان در راستای برجسته سازی عنصر اخلاق حسنه ، همت گماریم.

در ماه مبارک رمضان در راستای برجسته سازی عنصر اخلاق حسنه ، همت گماریم.
دکتر کریم : انشاء ا... همه ما روزه را با نگرش دینی و رعایت تمام اصول اخلاقی همراه سازیم و از غیبت، بدگمانی ، تضییع حق دیگران و کوتاهی در اموری که نتیجه آن به مردم بر می گردد بپرهیزیم .

متن پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان :

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر (ص): افضل اعمال در این ماه اجتناب از گناه است

 همکاران گرامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 با سلام و احترام

     با حمد و ثنای خداوند سبحان و با درود و سلام بیکران برجمیع پیامبران بویژه پیامبر مکرم اسلام (ص) و آل پاک و مطهرش و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، امید است در این ماه که فرصتی است برای تقویت معنویت ، همه ما بتوانیم با استعانت از خداوند و یاری گرفتن از سیره پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) از خوان بیکران رحمت و کرامت الهی در میهمانی یگانه خالق هستی حداکثر بهره را ببریم و در نیایش و خودسازی ، نزدیکی به خدا ، توجه به صفا و صمیمیت ، اصلاح ضمیر ، رعایت نزاکت و انجام صله رحم در راستای برجسته سازی عنصر اخلاق حسنه ، همت گماریم.

حضرت علی (ع) می فرماید: « روزه گرفتن دل بهتر از روزه گرفتن زبان و روزه گرفتن زبان بهتر از روزه گرفتن شکم است» پس روزه فقط پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست و بایستی تمام اعضاء و جوارح روزه را درک کنند.

انشاء ا... همه ما روزه را با نگرش دینی و رعایت تمام اصول اخلاقی همراه سازیم و از غیبت، بدگمانی ، تضییع حق دیگران و کوتاهی در اموری که نتیجه آن به مردم بر می گردد بپرهیزیم .

دکتر حسین کریم

سرپرست دانشگاه

۷ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید