اخبار

سرپرست دانشگاه : بازنگری حیطه اختیارات قانونی بخش های مختلف دانشگاه ضروری است

سرپرست دانشگاه  : بازنگری حیطه اختیارات قانونی بخش های مختلف دانشگاه ضروری است
سرپرست دانشگاه درخصوص انجام به موقع و درست امور مربوط به هر بخش و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه ها و رعایت دستور العمل ها و بازنگری در حیطه اختیارات برخی واحدها را ضروری دانست.

سرپرست دانشگاه  بازنگری حیطه اختیارات قانونی بخش های مختلف دانشگاه ضروری است.

سرپرست دانشگاه درخصوص انجام به موقع و درست امور مربوط به هر بخش و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه ها و رعایت دستور العمل ها و بازنگری در حیطه اختیارات برخی واحدها را ضروری دانست.

دکتر حسین کریم  سرپرست دانشگاه گفت : رعایت سلسله مراتب و دستورالعمل ها و مقررات می تواند در تسریع بسیاری امور تاثیر مثبت داشته باشد و تصمیم گیری ها را آسان تر سازد ، گرچه استفاده از مشورت و آرای بیشتر همکاران مهم است و بایستی از آن بهره گرفته شود ولی اینجا حرکت در چارچوب قانون مدنظر است.

سرپرست دانشگاه افزایش تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص و همکاری مدیران و اعضای گروه ها را در جذب پزشکان و حل مشکلات دانشگاه و بیماران نیازمند، ضروری دانست .

وی افزود : برای جذب و ماندگاری متخصصان و پزشکان فوق تخصص بایستی امتیازاتی در نظر گرفته شود از جمله تهیه مسکن ، اهدای وام با مبلغ زیاد و حق استفاده از مطب بنا به نیاز دانشگاه به برخی رشته تحصیلی پزشک.

سرپرست دانشگاه مهیاساختن امکان بهره مندی مردم از حقوق خود را مهم دانست و گفت : نباید منافع عموم  رافدای منافع شخصی کرد چون در مقابل خداوند و مردم مسئولیم و با حیات و مرگ مخاطبان در ارتباط هستیم و حذف کردن برخی توانمندی ها و امکانات قطعا تعدادی را از رسیدن به حقوق خود محروم می کند.

سرپرست دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به توریسم درمانی و ارائه خدمات به بیماران عراقی اشاره و گفت : در رایزنی های گذشته دانشگاه ،خودم پیگیر بوده ام که بستر مناسبی برای جلب و درمان بیماران عراقی مهیا شده و سودی که از این راه عاید دانشگاه خواهد شد می توان با چند چاه نفت مقایسه کرد ولی تاکنون به طور جدی عملیاتی نشده ولی در آینده نزدیک این موضوع به طور جدی پیگیری و  به حول قوه الهی از مزایای آن بهره مند خواهیم شد.

۱۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید