اخبار

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شبکه بهداشت ودرمان پاوه

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شبکه بهداشت ودرمان پاوه
سرپرست دانشگاه به همراه معاون امور بهداشتی ، معاون توسعه مدیریت ، مدیر اجرایی مرکز بهداشت استان و مدیر روابط عمومی دانشگاه از شبکه بهداشت ودرمان پاوه بازدید و از نزدیک طرح نظام الکترونیکی شهر سلامت را مشاهده کردند.

دکتر حسین کریم سرپرست دانشگاه به همراه هیأتی از دانشگاه با بازدید از شبکه بهداشت و درمان پاوه بخش های مختلف بیمارستان قدس و مراکز بهداشتی درمانی  را مورد بررسی قرارداد و از نزدیک کم و کیف خدمات بخش های مختلف را مشاهده کرد.

در این بازدید نحوه و فرآیند تعمیرات هتلینگ طرح تحول نظام سلامت که درحال اجراست ، وضعیت مرکز زباله سوز بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه ، مراکز بهداشتی درمانی که بایستی پروژه پرونده الکترونیک سلامت را (پزشکی از راه دور) اجرا نمایند مورد بازدید قرار داد و نحوه کار و چشم انداز آینده طرح را بررسی کردند و از معاونت امور بهداشتی خواست پیگیری لازم از شرکت برکت تل وابسته به فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) برای ارسال تجهیزات و لوازم مورد نیاز داشته باشند که تأخیری در استمرار اجرای طرح ایجاد نشود.

شایان ذکر است: پروژه پرونده الکترونیک سلامت با نصب و راه اندازی تخت های مخصوص و تجهیزات جانبی ، پزشک بدون حضور در مراکز بهداشتی درمانی و تنها از طریق مشاهده اینترنتی (الکترونیکی) ، بیمار را ویزیت می نماید و درصورت نیاز به هر اقدامی تلفنی آنرا به بهیار ، ماما یا پرستار اعلام می نماید و اگر نیاز به ویزیت متخصصان داشته باشد آنرا هم اعلام می نماید و از مزایای این طرح مدیریت زمان و کاهش زمان ویزیت از راه دور است و کاهش میزان دفعات ایاب و ذهاب بیماران است که این طرح در سه شهر در کشور به صورت پایلوت درحال اجراست که پاوه یکی از آنهاست.

۲۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۵:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید