اخبار

با شروع موج سوم اپیدمی آنفلوآنزای نوع آ احتمال افزایش موارد ابتلا به این بیماری بیشتر می شود.

دکتر نصیری: هر یک از موجهای آنفلو آنزا بطور تقریبی به مدت دو ماه دوام دارند که هم اکنون موج دوم فروکش کرده است و موارد ابتلا به بیماری و مراجعه به مراکز درمانی بشدت رو به کاهش بوده است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: با شروع موج سوم اپیدمی آنفلوآنزای نوع آ احتمال افزایش موارد ابتلا به این بیماری بیشتر می شود.

 سیروس نصیری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه اظهار داشت: هر چند در خصوص شرایط اپیدمی در موج سوم نمی توان پیش بینی دقیقی داشت اما با توجه به افزایش احتمال ابتلا به بیماری آنفلوآنزای خوکی در این موج، رعایت موازین بهداشت فردی و همچنین به تعویق انداختن مراسم دید و بازدید حجاج به مدت یک هفته در اولویت قرار دارد.

 دکتر نصیری در ادامه تصریح کرد: هر یک از موجهای آنفلو آنزا بطور تقریبی به مدت دو ماه دوام دارند که هم اکنون موج دوم فروکش کرده است و موارد ابتلا به بیماری و مراجعه به مراکز درمانی بشدت رو به کاهش بوده است.

 وی موارد ابتلا به این بیماری در شهرستان کرمانشاه را 35 مورد عنوان کرد که در تمامی موارد فرد بیمار معالجه شده است.

 دکتر نصیری در خصوص تعطیلی مدارس اذعان داشت: در هفته های نخست آغاز موج دوم در دو یا سه مورد تعطیلی مدارس در سطح شهر داشتیم، اما در دو هفته اخیر موردی از تعطیلی مدارس گزارش نشده و احتمال تعطیلی مدارس با آغاز موج سوم وجود دارد.

۸ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید