اخبار

بسیج جامعه پزشکی بمناسبت هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی راه اندازی کرد

بسیج جامعه پزشکی بمناسبت هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی  راه اندازی کرد
در این بیمارستان که بمدت سه روز در بخش حمیل ارایه خدمت می کرد خدماتی شامل ویزیت عمومی ، تخصصی و فوق تخصص ، پرستاری و پیراپزشکی ، دندانپزشکی ، اپتومتری و تجویز عینک ارایه می شد.

بیمارستان صحرایی شهید دکتر محمد رضا فتاحی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه برپا شد .

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت:  این بیمارستان در راستای خدمات رسانی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار برپا گردید و در راه اندازی آن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، فرماندهی بهداری غرب نزسا ، هلال احمر ، مدیریت درمان تامین اجتماعی و سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه همکاری داشتند.

دکتر مسعود قلعه سفیدی گفت : فعالیت و خدمات ارائه شده در این بیمارستان که از اول تا سوم  مهرماه و به مناسبت بزرگداشت دفاع مقدس برپا شده بود  شامل ، عمومی ، تخصصی و فوق تخصص ، پرستاری و پیراپزشکی ، دندانپزشکی ، اپتومتری و تجویز عینک  بود و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی بیشتری بودند به مراکز درمانی و پاراکلینیکی در سطح بالاتر ارجاع شدند.  

قلعه سفیدی اظهار داشت : در این بیمارستان همچنین در کنار فعالیت های درمانی ،  آموزشهای بهداشتی و کاراگاهی و  مشاوره  به مردم  بسته های بهداشتی در میان مردم و مدارس توزیع شد .

 
2

2

2

2

2
2

 

2

2

2

2

2
2

 

2

2

2

 

۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید