اخبار

افزایش 10 درصدی ضریب اشغال تخت در بیمارستان امام علی(ع) در یک سال گذشته

افزایش 10 درصدی ضریب اشغال تخت در بیمارستان امام  علی(ع) در یک سال گذشته
رئیس مرکز آموزش درمانی امام علی (ع): با اصلاح ساختارها در راستای بهبود خدمات رسانی گام برمی داریم

مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) با دراختیار داشتن متخصصان بنام و توانمند و پتانسیل های بالای نیروی انسانی می تواند نقش محوری خود در زمینه  بیش از های پژوهشی ، آموزشی و درمانی را در منطقه ایفا نماید.

دکتر بهزاد حیدرپور رئیس بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) با بیان این مطلب افزود متأسفانه علیرغم قابلیت های بالای علمی و تجربی اساتید و توانمندیهای پرسنل این مرکز نتوانسته است جایگاه واقعی خود را بازیابد. وی با اشاره به مشکلات ساختاری در مدیریت نیروی انسانی و فضا و تجهیزات گفت اولویت اصلی ، ارائه خدمات بهینه به بیماران و رضایت مندی مراجعین است ، لذا با اصلاح ساختارها در راستای این هدف گام بر می داریم.

دکتر حیدرپور افزود :مهمترین چالش در روند انجام اصلاحات تغییر نگرش پرسنل است که با انتخاب مسئولین کارآمد و توانمند و ترویج فرهنگ مشتری مداری و تلاش در جهت ارتقاء سطح خدمات در صدد انجام این مهم می باشیم.

وی گفت:مرکز تحقیقاتی آموزشی درمانی امام علی (ع) به عنوان اولین مرکز جراحی قلب و عروق در غرب کشور شروع به کار نمود. این مرکز دارای 173 تخت فعال در بخشهای جراحی قلب زنان و مردان ، داخلی قلب زنان و مردان ، اتاق عمل ، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی ، ست آنژیوگرافی ، اکوکاردیوگرافی ، تنفس ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، اورژانس و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی و نیز مرکز تخصصی بازتوانی بیماران قلبی می باشد. که با بهره برداری از بخشهای توسعه ای در آینده نزدیک تعداد تخت های فعال مرکز به 217 تخت افزایش می یابد.

رییس مرکز آموزشی درمانی امام علی(ع) افزود: این مرکز در زمینه آموزش دانشجویان رشته های تخصصی قلب و عروق عملکرد چشمگیری دارد و تعداد 20 نفر از متخصصین و فوق تخصص های بنام دانشگاه به ارائه خدمات تشخیصی ، تحقیقی آموزشی و درمانی در این مرکز می پردازند . همچنین ضریب اشغال تخت در بخشهای عمومی و اورژانس در سه ماهه دوم سالجاری 80% و در بخشهای ویژه حدود 92% بوده است که با مقایسه آن با سال 92 بیش از 10درصد افزایش را نشان می دهد.

 

۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۴:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید