اخبار

حضور صنعتگران مطرح سلامت استان در دانشگاه

حضور صنعتگران مطرح سلامت استان در دانشگاه

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه میزبان نشست مشترک صنعتگران سلامت و اساتید دانشگاه بود.

 به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه، اولین جلسه کمیته تخصصی غذا و دارو (دانشگاه – صنعت) با حضور مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان، معاونت تحقیقات فناوری، مسولین  و اساتید دانشگاه و صنعتگران مطرح سلامت استان در محل سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه در این جلسه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت: دانشگاه حاضر است 50 درصد از پایان نامه های دانشجویان ارشد را به سمت صنعت سوق دهند تا گامی در جهت حل مشکلات صنعت استان برداشته باشد. 

دکتر موسوی همچنین ظرفیت فناورانه دانشگاه علوم پزشکی را  بالا دانست و افزود که تاکنون اقدامات خوبی در حوزه صنعت با همکاری دانشگاه صورت گرفته است 

 معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این نشست به اهمیت و جایگاه دانشگاه و صنعت اشاره کرد و خواستار تقویت همکاری بین دانشگاه و صنعت شد و آمادگی دانشگاه را در خصوص حمایت قاطع از صنعت اعلام کرد. دکتر نجفی همچنین خواستار ارایه اولویت های فناورانه صنایع استان از سوی مسئولان صنعت شد تا اندیشمندان کرمانشاهی بتوانند بر آن مسایل تمرکز داشته باشند.

در ادامه آقایان دکتر صادقی، دکتر مجرب، دکتر تحویلیان و دکتر محمدی به عنوان نمایندگان حوزه های مختلف دانشگاه به توانمندیهای دانشگاه در حوزه صنعت پرداختند.

مهندس محمدی مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه صنعت تقدیر کرد و استفاده بیشتر از ظرفیتهای دانشگاه و صنعت را امری مهم دانست و در این راستا خواستار همکاری دانشگاه در دو پروژه مهم  تحقیقاتی شرکت شهرک های صنعتی استان شدند، در ادامه جلسه اعضاء هیات علمی دانشگاه و مدیران صنعت به بیان دیدگاههای خود  پرداختند .

 گفتنی است قرار است این نشست ها با راه اندازی اتاق فکری تا حصول نتیجه ادامه یابد .

۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید