اخبار

رییس دانشکده بهداشت کرمانشاه: اجازه ندهیم بهداشت به حاشیه برود

رییس دانشکده بهداشت کرمانشاه: اجازه ندهیم بهداشت به حاشیه برود

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه توانمند ساختن مدیران شبکه های بهداشت در اولویت قرار دارد، گفت: باید در راستای قوی تر کردن شبکه های بهداشت بکوشیم و نگذاریم که این مقوله به حاشیه رانده شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر یحیی پاسدار روز چهارشنبه در دوره توانمندسازی مدیران و روسای شبکه های بهداشتی و درمانی غرب کشور، گفت: کرمانشاه این افتخار را دارد که میزبان نخستین دوره توانمندسازی مدیران شبکه های بهداشتی و درمانی در غرب کشور است
.

وی با تاکید براینکه مدیران شبکه های بهداشت در این دوره ها با توانمندی و تجربیات یکدیگر آشنا خواهند شد، اظهار کرد: برگزاری این دوره ها از برنامه های تحول نظام سلامت است که می تواند تحول عظیمی در بهداشت و درمان ایجاد کند.

به گفته پاسدار، اگر پزشکی نتواند علم خود را به مدت پنج سال بروز کند، اطلاعات وی دیگر به درد علم پزشکی نخواهد خورد.

پاسدار اظهار کرد: هر اندازه که از علم و تکنولوژی عقب بمانیم بی شک ارائه خدمات پزشکی و درمانی با مشکلی بیشتر مواجه خواهد شد.

وی به اجرای طرحی به منظور بررسی وضعیت بهداشتی در شهرستان روانسر اشاره کرد و افزود: در این طرح مخاطبان 35 الی 65 سال سن با ارسال پرسشنامه ای مورد بررسی کامل در بخش بیماریهای مزمن غیرواگیر قرار می گیرند.

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح که برای 17 هزار نفر طراحی شده تاکنون سه هزار نفر از ساکنان این جمعیت بررسی شده اند که امید است تا 2 سال آینده کل جمعیت پیش بینی شده مورد بررسی قرار گیرد.

این دوره 20 روزه به صورت غیرمتوالی به مدت 6 ماه بر اساس جدول زمانبندی شده توسط معاونت بهداشتی دانشگاه در حال برگزار می شود.

 

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۶

نظرات بینندگان

shahrzad Bazargan-Hejazi
۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
0

Great effort and will be glad to be a part of it.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید