اخبار

سازمان نظام پرستاری از برنامه های تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی حمایت می کند

سازمان نظام پرستاری از برنامه های تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی حمایت می کند

سازمان نظام پرستاری کرمانشاه پس از گذشت 12 سال از تاسیس سه دوره مدیریتی اکنون که در آستانه آغاز دوره چهارم هیأت مدیره قرار گرفته تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق جامعه پرستاری به انجام رسانده و در این راستا از همراهی و یاری بزرگان استفاده نموده است.

رییس سازمان ارتقاء پرستاری با اعلام این مطلب گفت: یکی از مسئولانی که در طی یک سال گذشته بیشترین همکاری را با این سازمان داشته و با تلاش های دلسوزانه و پیگیری قابل تحسین آن را یاری نموده ،رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جناب آقای دکتر حسین کریم است که به ویژه با پیشنهاد        تشکیل شورای پرستاری و دفاع از مطالبات جامعه پرستاری گام های مهمی در این راستا برداشته است.

اکبر ویسی افزود: این سازمان که اعضای آن از زحمتکشان خط اول درمان و سلامت مردم هستند تلاش ها و برنامه های تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی را حمایت نموده و معتقد است که در سایه همدلی و همزبانی می توان دانشگاه را در پیشبرد هدف مقدس خدمت به سلامت مردم کمک و یاری نمود و معتقدیم که تداوم این برنامه های گسترده می تواند جامعه را بیش از پیش از نعمت سلامت و عافیت بهره مند سازد.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
0

تو کشور ما سانسور کردن صدا و نوشته های منتقدان رسم دیرینه ای شده شما که پای سیستم نشستی از خدا بترس فقط اونه که کمک رسانه......


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید