اخبار

ارتباط میان دانشگاه و صنعت ضروری‌ترین نیاز حوزه سلامت است

ارتباط میان دانشگاه و صنعت ضروری‌ترین نیاز حوزه سلامت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای حرکت به سمت پیشرفت در حوزه سلامت ارتباط میان صنعت و دانشگاه از ضروری‌ترین و اولویت‌دارترین مسائل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کریم در مراسم افتتاح دومین سایت شیمی سنتز کشور که پیش از ظهر امروز سه شنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  همگام با تبدیل دانشگاه‌ها از ستاد اجرایی به مرکزی پژوهش محور سایت شیمی سنتر و اتاق تمیز کرمانشاه به عنوان نیاز جدی ما دراین عرصه افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر ضرورت حرکت به سمت فناوری کاربردی به جای پژوهش محض تاکید کرد و افزود: در این راستا پروژه پرونده الکترونیک سلامت در شهرستان پاوه اقدامی ارزشمند در راستای استفاده از فناوری‌های نوین است.

کریم همچنین در مراسم افتتاح رویداد کشوری اینوتک سلامت که پیش از ظهر امروز با حضور معاون وزیر بهداشت در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط میان دانشگاه و صنعت از حلقه‌های مهم و ضروری پیشرفت در حوزه سلامت است.

وی سایت شیمی سنتز کرمانشاه را پروژه‌ای مهم در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها و کمک کار حوزه صنعت در بخش سلامت عنوان کرد و افزود: اگر در حوزه دانشگاه و صنعت به تنهایی و بدون برقراری ارتباط میان این ۲ حوزه کار کنیم راه به جایی نخواهیم برد.

کریم استفاده از تجربیات کشورهای دیگر در جهت ارتباط میان فناوری و صنعت و دانشگاه را ضروری دانست و بیان کرد: امیدواریم کرمانشاه معدن نوآوری و خلاقیت برای سایرین باشد.

۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید