اخبار

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امروز  در سالن آمفی تئاتر طالقانی برگزار شد .

ریاست دانشگاه در این مراسم که با حضور مسئولین نهاد نمایندگی در استان  و جمعی از همکاران دانشگاهی برگزار شد  با اشاره به جایگاه و اهمیت پرورش معنوی دانشجویان ،فعالیت حاج آقا کاظمی اصل در دانشگاه را موجب ارتقای وضعیت فرهنگی دانست و از خدمات وی در دوران مسئولیتش تقدیر کرد.

دکتر کریم با بیان اولویت های اساسی در دانشگاه بر لزوم برنامه ریزی برای ایجاد معنویت قلبی، امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد الگو و معرفی آن به دانشجویان و توجه به تشکل های دانشجویی تاکید کرد .

حاج آقا کاظمی اصل نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت های شبانه روزی مسئولین برای انجام مسئولیت هایشان در دانشگاه از تلاش ها و برنامه های دکتر کریم برای ارتقای شرایط فرهنگی در دانشگاه قدردانی کرد و برای حاج آقا افشار بعنوان مسئول جدید نهاد نیز از خدای بزرگ طلب توفیق کرد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز در این مراسم  فعالیت حاج آقا کاظمی اصل را مورد پذیرش تمام گروه ها و گرایشات فکری در دانشگاه دانست و به بیان  برنامه های نهاد برای ارتقای وضعیت فرهنگی دانشگاه ها پرداخت.

حاج آقا جواد افشار نجفی نیز با بیان برنامه های خود در دانشگاه اولویت کاری خود را دانشجو و پس از آن کارکنان و مراجعه کنندگان به دانشگاه اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با همفکری و همراهی مجموعه دست اندرکاران بتوانند دوران پرباری در این عرصه داشته باشند.

در پایان این مراسم نیز هدایایی به رسم یادبود به حاج آقا کاظمی اصل اهدا شد.

1
1
1
1
1
1
1
1

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید