اخبار

فرماندار سرپل ذهاب: فضای بیمارستان شهدا جوابگوی مردم نیست

فرماندار سرپل ذهاب: فضای بیمارستان شهدا جوابگوی مردم نیست

فرماندار سرپل ذهاب گفت: فضای موجود بیمارستان 58 تختخوابی این شهرستان جوابگوی شمار زیاد مراجعه کنندگان نیست و این امر مشکلات بسیاری را برای بیماران به همراه داشته است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا جهانبخش حیدری روز دوشنبه در جریان بازدید از بیمارستان شهدای سرپل ذهاب افزود: با بررسی های صورت گرفته مقرر شد تا برای اخذ مجوز قانونی برای توسعه بیمارستان، تامین اعتبار و تفکیک درمانگاه از بیمارستان اقدام لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: در این راستا نیاز است که عملیات اجرایی مرحله دوم طرح توسعه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب در آینده نزدیک آغاز شود.

وی اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب به علت مرکزیت پذیریش بیماران از شهرستانهای همجوار ضروری است.

حیدری گفت: با بررسی های صورت گرفته میانگین پذیرش بیماران در این بیمارستان ماهیانه هفت هزار نفر و در مرکز اورژانس به 12 هزار نفر می رسد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به منظور اجرایی شدن هرچه سریعتر طرح توسعه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب قرار است که در سفر رییس جمهوری به استان کرمانشاه وزیر بهداشت و درمان از این بیمارستان بازدید کند تا دستور لازم را برای تامین اعتبار مورد نیاز به منظور عملیاتی شدن این طرح صادر کند.

فتح الله حسینی افزود: فضای کنونی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای مردم نیست و به همین منظور اهمیت طرح توسعه این مرکز درمانی بیش از پیش احساس می شود.

طرح توسعه بیمارستان 58 تختخوابی شهدای شهرستان سرپل ذهاب در مرحله دوم در زمینی به مساحت چهار هزار و 200 متر مربع مورد تصویب قرار گرفته که با عملیاتی شدن آن 40 تخت به شمار تختهای این مرکز درمانی افزوده خواهد شد.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.

۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید