اخبار

برنامه توانمندسازی مدیران شبکه و رؤسای مراکز بهداشت منطقه غرب کشور در کرمانشاه

برنامه توانمندسازی مدیران شبکه و رؤسای مراکز بهداشت منطقه غرب کشور در کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی چهارمین دوره برنامه توانمندسازی مدیران شبکه و رؤسای مراکز بهداشت منطقه غرب کشور (فلوشیپ) توسط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تاریخ 26 لغایت 28 آبان ماه به میزبانی این معاونت در هتل پارسیان برگزار گردید.

در این دوره که مدیران بهداشتی استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان حضور داشتند پس از تلاوت قرآن کریم در ابتدا آقای کرمی متین مسئول برنامه فلوشیپ مدیران منطقه غرب گزارشی را در خصوص دوره های برگزار شده و چگونگی اجرای دوره و مشکلات سد راه برگزاری از لحاظ اساتید و محل جلسات اشاره کردند  ایشان بیان داشتند که کمیته اجرایی کرمانشاه، همواره تمام تلاش خود را جهت برگزاری هر چه با کیفیت تر و منظم تر دوره ها با وجود محدودیت های مالی موجود را داشته و تلاش کرده که میزبانی شایسته برای میهمانان گرامی باشد.

همچنین یادآور شد که کلیه پودمان های باقیمانده تا پایان سال 94 برگزار شده و پس از آزمون پایانی  به افرادی که موفق به گذراندن آزمون شده اند گواهینامه فلوشیپ داده خواهد شد.

در روز اول ابتدا آقای مهندس سلیمانی کارشناس ارشد اپیدمیولوژی، در خصوص روش ها و کاربردهای اپیدمیولوژی میدانی و دکتر منصور رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه در خصوص آمار حیاتی صحبت نمودند.

در روز دوم کارگاه ابتدا دکتر کرمی متین از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص اصول و فنون بهبود و کیفیت همچنین اصول و فنون مهارت های تصمیم گیری، انگیزش، رهبری و دکتر منوچهر کرمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص روش های کار تحقیقات مطالبی بیان کردند.

در روز سوم کارگاه فلوشیپ نیز آقای دکتر کرمی به ادامه بحث مدیریت داده های سلامت پرداخت و ارزیابی کیفیت داده ها را تشریح کرد و در پایان این جلسه کارگروهی و عملی توسط همکاران شرکت کننده در کارگاه انجام شد.

 

 tg45

sgh  

rsyy

۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید