اخبار

آمادگی دروازه ورودی استان برای استقبال از زایرین

آمادگی دروازه ورودی استان برای استقبال از زایرین

با آغاز ورود زائرین  به مناسبت اربعین حسینی از نقاط مختلف کشور به استان کرمانشاه  و پیش بینی افزایش زائرین حسینی در مسیرمواصلاتی بزرگراه کربلا اقدامات نظارتی و پشتیبانی از میهمانان شدت گرفته است .

در این راستا شهرستان کنگاور به منظور حفظ سلامت و امنیت حال زائرین محترم در دروازه ورودی استان علاوه بر ساماندهی خدمات رفاهی در دو راهی نهاوند ،پایانه شهید زنگنه و ساختمان دانشگاه آزاد قدیم این شهرستان که به سهولت قابل دسترسی می باشد و از نظر شرایط رفاهی ، ایمنی ، و بهداشتی  دارای شرایط بهینه و مطلوبیست اقدامات متعددی را در زمینه های گوناگون به انجام رسانده است.

در همین راستا شبکه بهداشت کنگاور نیز نظارت بر وضعیت بهداشتی اماکن مورد مراجعه زایرین را تشدید کرده و از کلیه قسمتهای محل اسکان زائرین و مجتمع دوراهی نهاوند بازدید بعمل آورده است.

گفتنی است بر اساس گزارش ارسالی از اکیپ نظارت و بازرسی شبکه کنگاور تاکنون هیچ گونه مشکل یا نقص بهداشتی در  خصوص وضعیت آب شرب و آب مصرفی ، جمع آوری و دفع پسماند ، محل های عرضه و فروش مواد غذایی ، سرویس های بهداشتی ، تابلوهای هشدار دهنده بهداشتی و ایمنی و..... مشاهده نشده  است.

 

kh 

kh 

kh

۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید