اخبار

استاندار کرمانشاه: گزارش پروژه های دانشگاه امیدبخش و دلگرم کننده بود

استاندار کرمانشاه: گزارش پروژه های دانشگاه امیدبخش و دلگرم کننده بود

صبح روز شنبه چهاردهم آذرماه نشست شورای برنامه ریزی استانداری کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری برگزار شد.

در این نشست ابتدا استاندار کرمانشاه از طرح جدید این شورا برای حضور مسئولان ادارات و ارائه گزارش و مشکلات پروژه ها و اقدامات خبرداد و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان اولین دستگاه در این نشست به ارائه گزارش پرداخت.

دکتر حسین کریم در آغاز با برشمردن فعالیت ها در بخش درمان ، دارو و تجهیزات گزارش روند اجرایی طرح تحول نظام سلامت از پروژه و اقدامات در این حوزه ها و نیز تجهیزات و امکاناتی که برای استان جذب شده سخن گفت.

وی اجرای هتلینگ بیمارستانی ،  احداث مرکز تصویربرداری فارابی ، آغاز احداث کلینیک های دانشگاهی ، احداث بیمارستان های استان ، آغاز احداث بلوک های زایمانی ، اتاق عمل بیمارستان معتضدی ، احداث رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) امکانات سی تی اسکن و رادیولوژی بیمارستان ها و شهرستانها ، احداث بیمارستان سوختگی ، تهیه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی ، توسعه بخش های بیمارستانی و... را  از جمله این اقدامات عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیگیری احداث بیمارستان 750 تختخوابی ، ساخت بیمارستان جامع زنان معتضدی ، توسعه بیمارستان های استان و تجهیز بیمارستانها را به عنوان برنامه های آتی دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه برشمرد.

دکتر کریم آنگاه پس از ارائه گزارشی از طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت پروژه های دانشگاه در این حوزه از جمله راه اندازی حاشیه نشینی ، مرکز سلامت شهرک امام خمینی (ره) ، پرونده الکترونیک سلامت ، ساخت 43 باب خانه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و... را تشریح کرد.

ارائه گزارش پروژه های حوزه های آموزشی ، پژوهشی و دیگر بخش های دانشگاهی از جمله بخش های این سخنرانی بود.

در پایان این نشست پس از استماع سخنان اعضای شورای برنامه ریزی استان استاندار کرمانشاه با ذکر این نکته که گزارش پروژه های دانشگاه آگاهی بخش ، امید بخش و خوشحال کننده بود از این مجموعه فعالیت ها اظهار رضایت کرده و از همگامی بیشتر خود با حوزه سلامت خبرداد.

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید