اخبار

هشت روز خدمت به زائرین اربعین در بیمارستان صحرایی دکتر صادقی

هشت روز خدمت به زائرین اربعین در بیمارستان صحرایی دکتر صادقی

یمارستان صحرایی زنده یاد دکتر عزت الله صادقی توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به مدت هشت روز در مرز بین المللی مهران برگزار شد.

 

این بیمارستان بصورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع)  کرد و هر روز هم تعداد مراجعه کنندگان  افزایش می یافت.

 

دکتر مسعود قلعه سفیدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از دکتر کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر عبدی، معاونت غذا و دارو، عنوان کرد: کلیه دارو ها و تجهیزات پزشکی این اقدام خداپسندانه توسط دانشگاه علوم پزشکی، تهیه شده است.

 

وی افزود: ضمن ارائه خدمت، در صورتی که اقلام دارویی تمام می شد، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هماهنگی با شرکت های دارویی در ایلام، اقدام به تهیه دارو می کرد.

 

وی هماهنگی بین بخشی به خصوص تعامل بسیار سازنده و مفید بین دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه را رمز موفقیت در ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد.

 

قلعه سفیدی آمار مراجعه کنندگان به این بیمارستان را بالا توصیف کرد و افزود: تعداد مراجعه کنندگان در روزهای بعد از اربعین به حدی بود که در روز آخر، حدود دو هزار نفر به این بیمارستان،مراجعه کردند و در طی این مدت، پانزده هزار و چهارصد و یک نفر، خدمات گرفتند.

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید