اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه اول نمایشگاه هفته پژوهش امسال را در بخش مراکز آموزش عالی از آن خود کرد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه اول نمایشگاه هفته پژوهش امسال را در بخش مراکز آموزش عالی از آن خود کرد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه با معرفی غرفه‌های برتر و رسانه برتر به کار خود خاتمه داد و براساس آن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه اول را در بخش مراکز آموزش عالی از آن خود کرد.

 

به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، معصومه خان‌احمدی سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه این نمایشگاه اظهارکرد: هفته پژوهش و فناوری یک رویداد ملی است که مهمترین برنامه آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی است.

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه این بود که مردم بتوانند به نوعی با پژوهشگران ارتباط گرفته و از نزدیک با دستاوردهای آنان آشنا شوند.

 

خان‌احمدی تصریح کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) از مخاطبین و بازدیدکنندگان نظرسنجی صورت گرفته که براساس نتایج این نظرسنجی 39 درصد بازدیدکنندگان برگزاری این نمایشگاه را اقدامی موثر دانسته و 40 درصد بازدیدکنندگان نیز معرفی پژوهشگران به مردم از طریق این نمایشگاه را اقدامی درخور تحسین دانسته اند.

 

خان‌احمدی تصریح کرد: اغلب شرکت کنندگان در این نظرسنجی سطح اثرگذاری محصولات نمایشگاه را متوسط، اما اطلاع رسانی آن را ضعیف و غرفه آرایی را نامناسب دانسته اند.

 

وی یادآور شد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند حساسیت مسئولین ارشد استان را به مباحث پژوهشی و مشکلات پژوهشگران معطوف کرده باشد.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم از برترین غرفه های این نمایشگاه در سه بخش سازمانهای اجرایی، شرکت های خصوصی و مراکز آموزش عالی تقدیر شد.

 

در بخش سازمانهایی اجرایی معاونت جهاد فناوری سپاه نبی اکرم(ص) استان رتبه اول، آموزش و پرورش رتبه دوم و فنی و حرفه ای رتبه سوم را کسب کرد.

 

در بخش شرکت های خصوصی نیز شرکت دانش بنیان رضوان مقام اول، شرکت روژین تاک مقام دوم و شرکت گذرگاه الکترونیک مقام سوم را کسب کرد.

 

در بخش مراکز آموزش عالی نیز دانشگاه علوم پزشکی رتبه اول، پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی رتبه دوم و دانشگاه جامع علمی کاربردی رتبه سوم را کسب کرد.

 

همچنین در این مراسم از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه به عنوان رسانه برتر تقدیر شد.

۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید