اخبار

خیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای بین‌المللی شدن

خیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای بین‌المللی شدن

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت به سمت بین‌المللی شدن حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین کریم دیروز در مراسم تکریم و معارفه معاونت‌های درمان، بهداشت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: طی 15 سال اخیر کارهای بسیاری صورت گرفته است و 250 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که نشان دهنده عملکرد معاونت توسعه در پیگیری‌ها و دریافت اعتبارات است.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌ها با سرعت مناسبی در حال انجام است و در حال حاضر پروژه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی وجود ندارد که برای انجام آن با مشکل روبرو باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه در شروع کارم با کمبودهای جدی روبرو بود، افزود: سال نخست را به اجرای پروژه‌ها اختصاص دادیم و سال آینده نیز سال بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی دانشگاه است.

کریم ادامه داد: در شرایط کنونی وضعیت مالی مناسب اعتبارات باعث قدرت و کارکرد بیشتر می‌شود و پس از بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی دانشگاه به سمت پروژه‌های ارتقای کیفیت و در فاز آخر به سمت بین‌المللی شدن پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بسیاری از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی برای وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی الگو شده است، گفت: دانشگاه‌ها باید ارتباطات داخلی و خارجی خوبی داشته باشند، چون در غیر اینصورت پیشرفت مناسبی نخواهند داشت که در این زمینه برنامه‌های بسیاری در زمینه‌های بین‌المللی‌ کردن دانشگاه وجود دارد.

گفتنی است، در این مراسم ابراهیم شکیبا از معاونت توسعه و مدیریت منابع تودیع و قباد محمدی برای این سمت معارفه شد؛ همچنین علیرضا احمدی از معاونت امور بهداشتی تودیع و ابراهیم شکیبا به جای وی معرفی و حمیدرضا شتابی از معاونت درمان تودیع و سید‌قاسم میر‌بهاری معارفه شد.

۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید