اخبار

تقدیر رییس دانشگاه از استاندار کرمانشاه/حمایتها وهمراهی دلسوزانه دکتر رازانی برای پیشبرد برنامه های سلامت

تقدیر رییس دانشگاه از استاندار کرمانشاه/حمایتها وهمراهی دلسوزانه دکتر رازانی برای پیشبرد برنامه های سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از حمایتها وهمراهی دلسوزانه استاندار کرمانشاه برای پیشبرد برنامه های سلامت در استان تقدیر کرد.

دکتر حسین کریم با اشاره به اینکه متاسفانه محرومیت های گذشته و روند کند توسعه در استان موجب کاستی های زیادی در عرصه های مختلف به ویژه درحوزه سلامت گشته است ، گفت : جبران این کمبودها ونارسایی ها با همدلی همه مسوولان و همراهی وهمنوایی مجموعه  برای توسعه میسر می شود.

وی با اشاره به سخنان وزیر بهداشت در کرمانشاه که این استان را دارای ظرفیت های خوبی دانسته و همدلی مدیران استان را برای بهره برداری از این توانمندی ها ضروری دانست گفت : خوشبختانه این یکدلی در استان مشهود است و شخص استاندار کرمانشاه جناب آقای دکتر رازانی با دیدگاهی توسعه گرا و برنامه محور و نیز اشراف و تجربه گرانبهایی که به دنبال سالها مدیریت در مراکز مهم تصمیم گیری واجرا به دست آورده اند ، ضمن تعامل بسیار شایسته با مجموعه خادمان سلامت ، در راهبری و رفع مشکلات ونیز تلاش برای برداشتن موانع و تسهیل امور نقش ارزشمندی را ایفا نموده است.

دکتر کریم گفت :  ترکیب تیم مدیریت ارشد استان و نمایندگان دولت تدبیرو امید در کرمانشاه شامل مدیران مجرب ، دلسوز و توانمند است و این فرصت قطعا موجب شتاب بیشتری در راه اجرای برنامه های توسعه ای در استان می شود.

 

۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید