اخبار

دکتر کریم: تا رهاندن مردم از کاستی های حوزه سلامت حق نداریم آرام بگیریم+گزارش تصویری

دکتر کریم: تا رهاندن مردم از کاستی های حوزه سلامت حق نداریم آرام بگیریم+گزارش تصویری

دستورات امام علی (ع) به مالک اشتر حاوی نکات بسیار مفید مدیریتی است به گونه ای  که می توان گفت: آنچه که در طول سالیان در کتاب های مدیریتی آمده را می توان در این کتاب ارزشمند دید.

ریس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که امروز در آغاز نشست هیات رئیسه فرازی از کتاب مذکور را بازخوانی می کرد افزود: هر مدیری باید این کتاب را بارها و بارها مطالعه کند و با فرا گرفتن درس از مولی الموحدین فرامین آن را به کار برده و از این گنجینه پر بها بهره بگیرد.

دکتر حسین کریم گفت : درس های اداره جامعه که به مالک اشتر نوشته شده است درسایی است که  برای تمام مدیران نوشته شده و اما متاسفانه گاهی خود را از این مهم محروم کرده ایم و یا در به کارگیری آن سستی می کنیم.

وی گفت: اگر هر مدیری روش کاری خود را بر مبنای این دستورات و بر اساس الگوی آن امام همام بنیان نهد با عهدی که با کار خود می بندد اولویت را کارو خدمت می داند ، روابط و دوستی ها را دخیل نمی کند و زیر بار ظلم نمی رود .

دکتر کریم هدف را در دانشگاه علوم پزشکی کار عنوان کرد و گفت : همه ی ما با کار مان عهد بسته ایم و می کوشیم تا در دوره ای که افتخار خدمت داریم این دانشگاه را به شکوفایی قابل قبولی برسانیم و پس از محرومیت هایی که بر این سیستم روا شده و به مردم منتقل و موجب عذاب آنان گردیده با هم دلی تلاش کنیم تا مردم را از عذاب کاستی هایی که در حوزه سلامت طی سالیان به وجود آمده است رها کنیم و تا آن زمان حق نداریم آرام بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه تیم کاری دانشگاه با صداقت ، سالم و کار آمد هستند گفت : بر اساس عهد خود به کار و خدمت به دنبال هدف توسعه و دانشگاه پیش می رویم و در این راه به همبستگی و کار  تیمی و اعتماد به یکدیگر اعتقاد داریم.

5 

5  

5  

5  

5

۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید