اخبار

رییس دانشگاه :سمینارهای علمی گام مهمی در جهت توسعه و پیشرفت علمی کشور به حساب می آیند

رییس دانشگاه :سمینارهای علمی گام مهمی در جهت توسعه و پیشرفت علمی کشور به حساب می آیند

سمینار شیمی دارویی با هدف اعلام آخرین تحقیقات انجام شده در زمینه شیمی دارویی ، آشنایی داروسازان و شیمیدانان با نتایج تحقیقات مرتبط در سطح کشور ، ارتباط بین صنایع دارویی و پژوهشگران و آموزش داروسازی برگزار شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی به مناسبت برگزاری این سمینار آورده است : با توجه به حرکت روبه رشد داروسازی در کشور و با ورود فناوری های نوین دارویی و توسعه و تولید علم ، شیمی دارویی و داروسازی پیشرفت های چشمگیری داشته است که این امر موجب شده تا علاوه بر سهم عمده در تولید علم و مقالات نمایه شده ، در نظام سلامت نیز دستاوردهای مهمی بدست آید.

دکتر کریم در این پیام با اشاره به اینکه فراهم آوردن زمینه ملاقات های علمی پژوهشگران در برنامه های جنبی همایش ها و به اشتراک گذاشتن ایده ها و طرح ها یک مزیت است بیان کرده است که این تلاش می تواند برکات و آثار مفیدی داشته باشد و بی شک این همایش ها گام مهمی در جهت توسعه و پیشرفت علمی کشور و باعث ارتقای علمی به حساب می آیند.

دکتر کریم در این پیام آورده است :دانشکده داروسازی کرمانشاه یکی از دانشکده های پویا و فعال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که هر ساله شاهد موفقیت های آن در زمینه انجام کارهای تحقیقاتی و چاپ مقالات در مجلات داخلی و خارجی هستیم. تربیت دانش آموختگان داروسازی از دیگر رسالت های این دانشکده می باشد که هرساله شاهد پذیرش این دانشجویان در آزمون های تخصصی داروسازی در دانشگاه های مطرح کشور و به خصوص در گرایش شیمی دارویی هستیم. بدون شک این امر مرهون تلاش شبانه روزی دانشجویان و حمایت بی دریغ اساتید می باشد.

 

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید