اخبار

امسال بسیج سلامت نوروزی با حساسیت ویژه ای در استان اجرا می شود

امسال بسیج سلامت نوروزی با حساسیت ویژه ای در استان اجرا می شود

جلسه هماهنگی برای اجرای هرچه بهتر بسیج سلامت نوروزی در تاریخ بیست ونهم بهمن ماه  توسط گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی با حضور مسئولین ادارات وارگانهای مختلف در سالن اجتماعات  معاونت  بهداشتی برگزار شد . 

معاون امور بهداشتی دانشگاه در این جلسه ضمن تاکید  بر اجرای دقیق برنامه بسیج سلامت نوروزی گفت امسال همکاران ما در سطح استان  به عنوان یک شهر وند به رصد مشکلات بهداشتی خواهند پرداخت ولحظه ای از نظارت در این کوتاه نخواهند آمد.

دکتر ابراهیم شکیبا افزود: با توجه به احتمال اپیدمی  بیماریهای منتقله از آب و  مواد غذایی  همواره برنامه بسیج سلامت نوروزی نتایج اثر بخش ومثبتی داشته است واز این به بعد نیز تلاشها برای ارتقای این برنامه بیشتر خواهد شد .

وی به بازرسین بهداشت توصیه کرد که در اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مناطق کمتر توسعه یافته حساسیت بیشتری صورت دهند.

مهندس کرمی مدیر گروه سلامت محیط نیز در اینجلسه گزارش عملکرد 45 روزه برنامه سلامت نوروزی سال 94 را ارائه کرد و پس از آن مانور برنامه بسیج سلامت نوروزی انجام شد .

گفتنی است برنامه بسیج سلامت نوروزی هر ساله از ابتدای اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط با هدف حفظ وارتقای سطح سلامت جامعه ومسافران نوروزی وایمنی آب وغذا در سطح  عرضه به منظور کاهش وکنترل بیماریها ی مرتبط با آب و مواد غذایی اجرا می شود.

غ56 

ف34 

46

۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید