اخبار

تهمیدات لازم برای چهارشنبه آخرسال در کرمانشاه اندیشیده شده است

تهمیدات لازم برای چهارشنبه آخرسال در کرمانشاه اندیشیده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون صادقی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در خصوص چهارشنبه آخر سال تمهیدات لازم اندیشیده شده و نیروهای مرکز مدیریت حوادث استان در آماده باش قرار دارند.

معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه افزود: به طور ویژه تمهیدات لازم برای حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در  بیمارستان‌های امام رضا(ع)، طالقانی و امام خمینی(ره) اندیشیده شده و امسال نیز مقرر شد تا تمام آمار حوادث را هر ۲ ساعت یکبار به صورت آنلاین به وزارت کشور ابلاغ کنیم.

صادقی در ادامه بیان کرد: علاوه بر بحث استقرار آمبولانس، دوره‌های آموزشی برای نیروهای جدید در خصوص نحوه برخورد با نوع سوختگی نیز برگزار کردیم و از ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین نیز بدون استثنا ۳۷۰ نفر از نیروهای ستادی و عملیاتی ما در آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به راه اندازی ۷ پایگاه امدادی جاده‌ای و شهری در سال ۹۴ گفت: همچنین مجوز یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز اخذ شد و در قالب طرح نوروزی نیز ۹۰ دستگاه آمبولانس و ۵ کمپ امداد نوروزی برای ارائه خدمت به مردم در نظر گرفته شده است.

صادقی با بیان اینکه در میدان امام (ره)، آزادگان، ورودی کنگاور، روانسر، ورودی قصرشیرین و ورودی کرمانشاه پایگاه سلامت مستقر می‌شود، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۳ عملیات پرواز توسط اورژانس هوایی انجام و ۱۸۰ بیمار در استان با اورژانس هوایی جابجا شده اند و نیز ۲۵۰ مورد کنسلی داشتیم.

وی با اشاره به تلاش برای انجام خدمات اورژانس هوایی در شهرستان‌های سنقروکلیایی و هرسین افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با کمبود نیرو مواجه است به طوریکه از نُرم متوسط کشوری نیز پایین‌تر هستیم اما از نظر تجهیزات و آمبولانس سطح بهتری داریم.

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید