اخبار

آغاز نهمین کنگره سالیانه و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یتره و رتین با حضور متخصصان چشم پزشکی کشوری و استانی

آغاز نهمین کنگره سالیانه و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یتره و رتین با حضور متخصصان چشم پزشکی کشوری و استانی
نهمین کنگره سالیانه و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یتره و رتین با حضور متخصصان چشم پزشکی کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، دبیر علمی کنگره سالیانه ویتره و رتین در حاشیه نهمین کنگره سالیانه ویتره و رتین که دیروز در کرمانشاه آغاز بکار کرد اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی ویتره و رتین که برای نهمین بار در استان در نظر گرفته شده فرصت مناسبی برای معرفی استان و ارتقای علمی علم چشم پزشکی در استان است.

حمید آریایی‌تبار با بیان اینکه این کنگره برای نخستین بار در غرب کشور و استان کرمانشاه برگزار می‌‌شود افزود: با توجه به ظرفیت‌های علمی و گردشگری استان و غرب کشور برگزاری این کنگره توسط هیئت مدیره جراحی چشم پزشکی این کنگره به استان کرمانشاه محول شده است.

وی با اشاره به اینکه نهمین کنگره چشم پزشکی به مدت سه روز برگزار می‌‌شود عنوان کرد: در این کنگره آخرین دستاوردهای دانش چشم پزشکی در کشور و جراحی شبکیه و زجاجیه و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد مطرح می‌‌شود.

دبیر علمی کنگره سالیانه ویتره و رتین با بیان اینکه در این کنگره متخصصان چشم پزشکی از سراسر کشور حضور دارند افزود: استفاده از تجربیات علمی اساتید برجسته کشوری و معرفی استان و جاذبه‌‌های گردشگری آن از جمله دستاوردهای برگزاری این کنگره ملی در کرمانشاه است.

آریایی‌تبار درباره جایگاه چشم پزشکی استان گفت: استان با دارا بودن بیش از 10 فوق تخصص در گرایش‌های مختلف چشم پزشکی توان بسیار بالایی برای درمان بیماران داخل استان و درمان انواع بیماریهای چشم دارد.

وی با اشاره اینکه در استان امکان پذیرش بیماران از سایر نقاط نیز وجود دارد گفت: با توجه به توانایی‌های تیم چشم پزشکی استان امکان جوابگویی به بیشتر نیازهای بیماران از سایر استان‌های هم‌جوار را نیز وجود دارد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید