اخبار

دکتر کریم : به کار تیمی نیازمندیم/ با تک روی و سیاست انقباضی به جایی نمی رسیم

دکتر کریم : به کار تیمی نیازمندیم/ با تک روی و سیاست انقباضی به جایی نمی رسیم

یکی از آفت های مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود سیاست های انقباضی در برخی افراد، گروه ها و مراکز است که در طول سالیان گذشته مانع گسترش دانشگاه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت: عقب ماندگی این دانشگاه در بسیاری از حوزه ها نتیجه این سیاست است به گونه ای که برخی تصور می کردند فقط خود آنها به تنهایی کافی هستند و اجازه نمی دادند دیگران هم وارد سیستم شده و یا حتی از امکانات دانشگاه استفاده کنند و تلاش می شد دیگران را ضعیف و کوچک نگه دارند.

دکتر حسین کریم افزود: این سیاست راه به جایی نمی برد بلکه باید به کارتیمی و خرد جمعی روی آورد و با همدلی و همکاری برای پیشرفت دانشگاه و استان بکوشیم.

وی که صبح روز جمعه در جمع تعدادی از اعضای هیات علمی سخن می گفت، افزود: هدف من ایجاد تیم کاری همدل و کارا است و در این راه به همکاری و حضور تک تک اعضای هیات علمی نیازمندیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست ضمن اشاره به موفقیت های دانشجویان و اینکه آنان ثروت اصلی دانشگاه هستند،با ارائه گزارشی از روند انتخاب کرمانشاه به عنوان مرکز کلان منطقه و افزودن۲۲ رشته تخصصی و تکمیلی از تلاشگران در این راه مهم قدردانی کرد.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید