اخبار

رئیس دانشکده پزشکی: دانشجویان ثروت های جامعه هستند

رئیس دانشکده پزشکی: دانشجویان ثروت های جامعه هستند

دانشجویان ثروت های جامعه هستند و برای ساختن آینده چشم همه به دانشجویان است.

رئیس دانشکده پزشکی با اعلام این مطلب گفت: مهرماه هنگامه جوانه زدن نهال دانش آموختن و فهمیدن است هرچند علم و دانش اختصاص به ماه خاصی ندارد و انسان به سبب نهاد خود در همه حال باید به دنبال کسب دانش و علم باشد.

دکتر مهدی زبیری که در جمع دانشجویان ورودی جدید پزشکی سخن می گفت،هدف دانشجویان را رسیدن به قله های دانش و کسب مکارم اخلاق دانست و افزود: تلاش دانشجو صرفاً نباید در جهت کسب علم باشد بلکه همزمان باید انسانیت خود را رشد و کرامت اخلاقی خود را بروز و ظهور داده و تکامل بخشد.

دکتر زبیری خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان پزشکی با با ارزش ترین داشته انسانها که همان جان است در ارتباط هستند و کوچکترین غفلت و ناتوانی آنان می تواند خطرناک و آسیب رسان باشد.

وی گفت: شما در جایگاهی خواهید نشست که مردم اسراری را که به نزدیک ترین افراد خانواده خود نمی گویند با شما در میان می گذارند ، پس باید از نظر علمی و فنی چنان ورزیده شوید که ضمن حفظ اسرار آنان حافظ جان و مایه بازگشت سلامت به آنان گردید.

این عضو هیأت علمی دانشگاه مطالعه صحیح ، حجیم و وسیع را لازمه موفقیت و پیشرفت دانست و گفت: دوره طولانی پزشکی صبر و پشتکاری زیادی می خواهد و هرچقدر با جدیت در جهت آموختن تلاش کنید پشیمان نخواهید شد.

گفتنی است در سال جاری تعداد 154 نفر به عنوان دانشجوی پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده اند.

۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید