اخبار

اولین کارگاه آموزشی ویژه گروه همتایاران سلامت روان دانشجویان برگزار گردید

اولین کارگاه آموزشی ویژه گروه همتایاران سلامت روان دانشجویان برگزار گردید

 معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه از برگزاری اولین کارگاه آموزشی ویژه گروه همتایاران سلامت روان خبرداد.

وی در این خصوص گفت: در پی ابلاغ آیین نامه همتایاران سلامت روان در فروردین ماه سالجاری و تشکیل گروه همتایاران سلامت روان توسط اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان در خردادماه 95 ، اولین کارگاه آموزشی ویژه گروه مذکور در روز پنج شنبه 15 مهرماه سالجاری در محل سالن شهدای دانشجو برگزار گردید .

 در این کارگاه که با حضور31 نفر از دانشجویان داوطلب عضو گروه همتایاران سلامت روان برگزار گردید دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی ضمن بیان خیر مقدم به حضار، مطالبی را پیرامون فلسفه عاشورا  بیان داشت . 

وی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد رابطه حسنه بین دانشجویان و حفظ رازداری دانشجویان، گروه همتایاران سلامت روان را به تلاش برای ارتقاء سطح سلامت روان دیگر دانشجویان و کمک به شناسایی دانشجویان آسیب پذیر تشویق کرد . 

در این کارگاه ضمن اهداء ابلاغ همتایاری به دانشجویان ، خانم  عباسپور رئیس اداره مشاوره دانشگاه به بیان آیین نامه همتایاران سلامت روان و شرح وظایف دانشجویان پرداخت. 

شایان ذکر است در این کارگاه دانشجویان با چگونگی شناسایی و تشخیص اختلالات شایع در دانشجویان ، محورهای ماهیت همتایاری ،آشنایی با مهارت های پایه در مشاوره و چگونگی مداخله در بحران های دوران دانشجویی آشنا شدند. 

در پایان این کارگاه یک روزه پس از انجام رای گیری توسط دانشجویان حاضر از بین 8 دانشجوی کاندید شده آقایان ارسلان عبدی ، احسان حیدری،خانم شیما عباسی به عنوان مسئولین  گروه همتایار انتخاب شدند .

۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید