اخبار

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2 پروژه "بهداشتی" در کنگاور کلنگ‌زنی شد

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2 پروژه "بهداشتی" در کنگاور کلنگ‌زنی شد

مرکز جامع سلامت روستایی "فش" و پایگاه سلامت شهری کنگاور، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز(29 آذر) در شهرستان کنگاور کلنگ‌زنی شد.

پرویز اردلان معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به وجود یک پایگاه مرکز جامع سلامت روستایی در شهرستان کنگاور، گفت: این دومین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهرستان است که امروز (29 آذر) با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کلنگ‌زنی شد.

وی اعتبار ساخت و تجهیز این مرکز را یک میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این مرکز قرار است در زمینی به مساحت 600 مترمربع احداث شود و حداکثر زمان بهره‌برداری آن نیز ظرف شش ماه آینده خواهد بود.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: روستای فش یکی از روستاهای بزرگ شهرستان کنگاور است و با احداث این مرکز علاوه بر مردم روستای فش، مردم روستاهای اطراف نیز از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: هر مرکز جامع خدمات سلامت روستایی می‌تواند چهار تا 10 هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد.

اردلان در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی پایگاه سلامت شهری کنگاور، گفت: این مرکز نیز امروز (29 آذر) با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کلنگ‌زنی شد.

وی اعتبار مورد نیاز ساخت و تجهیز این مرکز را 350 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این پروژه نیز ظرف شش ماه آینده و در زمینی به مساحت 250 متر مربع احداث خواهد شد.

اردلان خاطرنشان کرد: این پایگاه نیز می‌تواند جمعیت هشت تا 12 هزار نفری را تحت پوشش قرار دهد و خدمات آن زیرمجموعه‌ای از مرکز جامع سلامت شهری است.

این مسئول با اشاره به جمعیت 81 هزار نفری شهرستان کنگاور، گفت: با بهره‌برداری از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی فش، شهرستان کنگاور دارای چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهری و دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی می‌شود.

۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید