اخبار

معاون آموزشی دانشگاه:توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی را در برنامه داریم

معاون آموزشی دانشگاه:توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی را در برنامه داریم

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برنامه دانشگاه توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و تخصصی است.
دکتر حبیب الله خزایی در آستانه بازگشایی دانشگاه ها در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 5030 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل بودند، گفت: تعدادی از این دانشجویان طی یک سال گذشته فارغ التحصیل شدند و هم اکنون 4266 دانشجو داریم.
وی افزود: برای سال تحصیلی پیش رو نیز 869 دانشجوی پذیرش جدید به ما معرفی شده که احتمال دارد در مراحل تکمیل ظرفیت این تعداد کمی افزایش یابد.
دکتر خزایی تعداد دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی استان را نیز هشت دانشکده اعلام و اظهار کرد: این دانشکده ها شامل دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقروکلیایی هستند .
دکتر خزایی در خصوص تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه نیز گفت: 453 عضو هیات علمی داریم که در دانشکده‌های مختلف به تدریس مشغولند.
وی همچنین با اشاره به 85 رشته تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف، اظهار کرد: از این تعداد 14 رشته در مقطع PHD است و 20 رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی(پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، 25 رشته کارشناسی ارشد، 22 رشته کارشناسی و دو رشته کاردانی داریم.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و تخصصی را در برنامه داریم، گفت: طی یک سال گذشته بر تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد، PHD و دستیاری تخصصی دانشگاه اضافه شده است.
دکتر خزایی همچنین از تحصیل 120 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: این دانشجویان عمدتا در رشته های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی مشغول تحصیل هستند.
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید