اخبار

ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود

ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود
مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: فرآیند ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه، از اواخر هفته جاری، آغاز و تا ۲۴ مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

امیر لـله‌گانی از آغاز فرآیند ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه از اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: تمامی مراحل ثبت نام و داوری این دوره از جشنواره دانشجوی نمونه از طریق سامانه و به شکل الکترونیکی صورت می‌پذیرد و به هیچ عنوان به شکل دیگری اسناد و مدارک دانشجویان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: در دوره جاری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌توانند از طریق سامانه اختصاصی وزارت بهداشت به آدرسnemoneh.behdasht.gov.ir «سامانه جشنواره دانشجوی نمونه» نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به مراحل دانشگاهی و کشوری جشنواره دانشجوی نمونه اشاره کرد و بیان داشت: ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری انجام می‌شود که داوری مرحله دانشگاهی از اوایل آبادن ماه جاری آغاز و به مدت دو هفته به طول می‌انجامد و در نهایت با معرفی برگزیدگان دانشگاهی به دبیرخانه مرکزی در وزارت بهداشت، آثار برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

لـله‌گانی خاطر نشان کرد: داوری آثار راه یافته  به مرحله کشوری از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود و با انتخاب برگزیدگان در این قسمت؛ بیست و هفتمین دوره از جشنواره دانشجوی نمونه وارد مرحله نهایی خود که تقدیر از دانشجویان نمونه برگزیده است، خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه که در نیمه دوم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، رئیس محترم جمهور و یا معاون اول ایشان حضور خواهند داشت.

۸ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید