اخبار

حضور معاونت غذا و دارو در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

حضور معاونت غذا و دارو در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب حضور یافت.

در این نمایشگاه که در روز شنبه 13 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه و با حضور ارگان های مختلف استان افتتاح شد، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیزبه معرفی دستاوردهای  چهل ساله خود در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.

در این میان سهم معاونت غذا و دارو دانشگاه در خور توجه بود. حضور این معاونت با ارائه و به معرض نمایش گذاردن انواع داروهای تولید شده در استان و نیز تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی استان کرمانشاه نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

گفتنی است درحال حاضر کرمانشاه یکی از قطب های تولید دارو در کشور می باشد در صورتی که پیش از انقلاب اسلامی هیچگونه فعالیت تولیدی در حوزه دارو در استان وجود نداشته است.

درحال حاضر فعالیت 391 داروخانه و بیش از چهل شرکت دارویی در استان کرمانشاه امر دارورسانی به بیماران را بسیار تسهیل کرده است. در صورتی که تا قبل از سال 57 فقط 10 داروخانه در استان فعالیت داشتند.

لازم به ذکر است ده شرکت تولید ملزومات پزشکی هم اکنون در استان کرمانشاه درحال فعالیت هستند که نسبت به زمان قبل از انقلاب رشد صد در صدی داشته است.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از امروز تا 22 بهمن ماه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 15 الی 18 دائر می باشد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید