اخبار

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
دکتر احسان مهری مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، در پیامی فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، در این پیام آمده است:

گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بزرگداشت یکی از مهم‌ترین صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی است که نقطه عطفی در گذشته پرفراز و نشیب این مرز و بوم و حاکمیت مردم ایران بر سرنوشت خود و استقرار ارزش‌های والای الهی و اسلامی است.

امروز با زحمات و تلاش‌های فداکارانه همه اقشار ملت، بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشسته و پیشرفت‌های غرور آفرین این ملت بزرگ در عرصه‌های مختلف از جمله هسته‌ای، فضایی، پزشکی، نانوداروها، سلول‌های بنیادی، پیشرفت‌های نظامی و دیگر علوم راهبردی موجب افتخار و غرور ملی مردم شرافتمند ایران اسلامی شده است.

دکتر احسان مهری در پایان این پیام، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به محضر مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و مردم شریف شهرستان صحنه، از آنان دعوت کرد که همچون گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل، پیوند ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متجلی نمایند.

همچنین دکتر احسان مهری از اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان صحنه خبر داد و گفت: به منظور گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، در پنجمین روز این ایام، روز سه شنبه مورخ شانزدهم بهمن ماه، در مراکز جامع سلامت مناطق روستایی و عشایری، ویزیت کلیه بیماران بصورت رایگان انجام خواهد شد.

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید