اخبار

خودکفایی معاونت دانشجویی ، فرهنگی در طراحی و پیاده سازی "سیستم مدیریت اطلاعات

خودکفایی معاونت دانشجویی ، فرهنگی در طراحی و پیاده سازی "سیستم مدیریت اطلاعات
این نرم افزار می تواند به از بین رفتن کلیه فرم های دستی ، اطلاعات به روز جهت مدیریت و دسترسی آسان ، کاهش هزینه ها و ... و اهمیت بالای آن نام برد

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی در راستای سیاستگذاری و برنامه ریزی این حوزه واحد رایانه اقدام به طراحی و تولید نرم افزار MIS (سیستم مدیریت اطلاعات ) نموده است

مهندس جوادیان مسئول واحد رایانه و برنامه نویس این پروژه در این باره گفت : پس از دستور معاونت دانشجویی فرهنگی جهت راه اندازی اتوماسیون و اهمیت  ویژه ایی که  به بحث دولت الکترونیکی دارد یکی از کارشناسان این معاونت بصورت ویژه مسئول پیگیری این بحث گردید که پس از دو سال پیگیری مداوم این امر به نتیجه رسید.
لازم به ذکر است این نرم افزار بطور صدرصد توسط حوزه این معاونت طراحی ، پیاده سازی و اجراو نصب گردیده و از مزایای این نرم افزار می توان به از بین رفتن کلیه فرم های دستی ، اطلاعات به روز جهت مدیریت و دسترسی آسان ، کاهش هزینه ها و ... و اهمیت بالای آن نام برد.
این برنامه شامل 28 بسته نرم افزاری از قبیل  بایگانی الکترونیکی ، درخواست خرید ، انبار ، اموال و ...  می باشد به گونه ای که در پایان ورود اطلاعات و اجرای کامل آن کلیه افراد ذینفع در حد مجوز دسترسی تعریف شده بتواننداطلاعات مورد نیاز شان را در تمام حوزه های زیر  مجموعه خود دریافت نمایند .
۱۱ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید