اخبار

تجلیل از پروفسور معصومی، استاد کرمانشاهی

تجلیل از پروفسور معصومی، استاد کرمانشاهی

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دکتر معصومی و دانشگاهیان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به دنبال معرفی و تجلیل از پروفسور معصومی، استاد کرمانشاهی جراحی قلب و‌عروق به عنوان یکی از مشاهیر کرد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دکتر معصومی و دانشگاهیان تبریک گفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متن پیام بدین شرح است:
به نام خدا

جناب آقای دکتر معصومعلی معصومی

استاد محترم جراحی قلب و عروق و عضو هیات علمی بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

انتخاب جنابعالی به عنوان یکی از مفاخر و مشاهیر کرد، در کنگره مشاهیر کرد را به شما و جامعه دانشگاهی و درمانی استان تبریک می‌گویم.

زندگی پرثمر و همت عالی جنابعالی همواره شایسته سپاسگزاری و تحسین بوده و تلاش‌های مستمرتان موجب بهره مندی جمع زیادی از دانشجویان، بیماران و عموم مردم گردیده است.

سال‌های متمادی جراحی، مداوا و توانبخشی بیماران، آموزش و تربیت دانشجویان، تحقیق و پژوهش پویا، فعالیت‌های مدیریتی و توسعه‌ای ارزنده، دلسوزی و فرهنگ سازی عمومی، کنش‌های گسترده اجتماعی، اقدام میدانی و حضور عملی در ارتقای سلامت جامعه، آن استاد گرامی را در اذهان عمومی مردم، به یکی از مفاخر منطقه بدل کرده و برای جامعه دانشگاهی استان و همکاران تان، همواره مایه مباهات و شایسته سپاس بوده اید.

امید است در تداوم این اقدامات شایسته و فعالیت‌های انسان دوستانه و دانش مدار، موفق و موید بوده و کماکان چراغ راه پویندگان راه مقدس پزشکی، دانش افزایی، تولید علم و خدمت باشید .

    دکتر محمودرضا مرادی

رئیس دانشگاه

۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید