اخبار

دکتر مرادی :زائران از مصرف غذاهایی که غیر از موکب ها عرضه می شود ، خودداری کنند ​

دکتر مرادی :زائران از مصرف غذاهایی که غیر از موکب ها عرضه می شود ، خودداری کنند ​
 
رئیس دانشگاه در نشست کمیته بهداشت ودرمان اربعین در قصرشیرین گفت: زائران غذاهایی را که غیر از موکب ها عرضه می شود مصرف نکنند. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی با بیان اینکه توزیع غذای غیر موکبی تحت نظارت بهداشتی نیست از زائران خواست از مصرف غذاهایی که توسط اشخاص متفرقه و در محل هایی غیر از موکب ها عرضه می شود ، خودداری کنند.
رئیس دانشگاه در ادامه ضمن قدر دانی از همه مدیران ، کارکنان و شبکه هایی که در صف مقدم ، کار و خدمت می کنند گفت:انتظار و ‌حساسیت بر روی موضوع درمان وجود دارد و تامین آن‌ هرچند پیچیده و دشوار می باشد ، اما ضروری است.
 
وی عنوان کرد: تمام دغدغه ها و ‌دستورالعمل های دانشگاه در بیانیه ابلاغی منتشر شده و لازم است با لغو مرخصی ها همه نیروها ، بخصوص نیروهای تخصصی در دسترس باشند و مدیران دانشگاهی باید در تمام ساعات شبانه روز و همیشه آماده پاسخگویی باشند.
 
وی با بیان اینکه همه شرایط ما برای امداد و‌خدمت مهیاست گفت: مشکل اصلی بسته بودن راهها و عدم اختصاص خط ویژه امدادی است که کار را دشوار می کند و باید پیگیری لازم در جهت استقرار بالگرد در خسروی و یا نزدیکی قصر شیرین صورت بگیرد. 
 
دکتر مرادی با بیان اینکه بر اساس شرایط ، طراحی محل های استقرار آمبولانس ها تغییر کرده و‌ بهترین تقسیم بندی و ‌جانمایی ممکن صورت گیرد گفت: حضور پرسنل اورژانس در میان مردم ‌و بررسی سلامت مردم به صورت فعال و حضور ‌در کنار جاده ها موجب اطمینان خاطر زائران می شود .
 
گفتنی است این نشست با حضور چهار معاون توسعه مدیریت و منابع ، درمان ، بهداشتی ، غذا و دارو و تعدادی از مدیران ستادی برگزار شد.

 

تتدد

 
۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید