اخبار

پانزدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه وزارت بهداشت برگزار می‌شود

پانزدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه وزارت بهداشت برگزار می‌شود
امسال 32 نفر از دانشجویان نمونه را براساس کسب بالاترین امتیاز آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و ایثارگری انتخاب می‌کند.
پانزدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه وزارت بهداشت برگزار می‌شود

در راستای اهداف و برنامه‌های حوزه معاونت آموزشی، پانزدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش وب‌دا ستاد انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه در معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  امسال 32 نفر از دانشجویان نمونه را براساس کسب بالاترین امتیاز آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و ایثارگری انتخاب می‌کند.
بنابراین گزارش کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، از جمله دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا...، دانشگاه شاهد، دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه تربیت مدرس در این رقابت سالم شرکت خواهند داشت.
این گزارش می‌افزاید: مدارک ارسالی دانشجویان شاغل به تحصیل و متقاضی شرکت در این رقابت در سه کمیته آموزشی– پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفته و دانشجویانی که بالاترین امتیازات را کسب نمایند به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب می‌شوند.
گفتنی است: معرفی دانشجویان نمونه هرساله طی مراسمی با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در نهاد ریاست جمهوری یا یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود و در آن از دانشجویان نمونه با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر می‌شود.
۱۰ آبان ۱۳۸۹ ۱۴:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید