اخبار

زمان ثبت نام آزمون دستیاری تا 22 آذر تمدید شد.

زمان ثبت نام آزمون دستیاری تا 22 آذر تمدید شد.
چهل و هشتمین آزمون دستیاری تخصصی پنج شنبه 28 بهمن ماه در 18 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار میسود.

جزییات آزمون دستیاری امسال از زبان دبیر شورای آموزش پزشکی، تخصصی وزارت بهداشت؛

زمان ثبت نام آزمون دستیاری تا 22 آذر تمدید شده و دیگر قابل تمدید نیست/ برگزاری آزمون امسال در 25 رشته تخصصی/ افزوده نشدن هیچ رشته جدید در آزمون امسال/ پیوست حفاظتی و امنیتی داشتن تمام برنامه های آزمون/ افزایش ده درصدی ظرفیت ها در برخی رشته ها برای ایثارگران

چهل و هشتمین آزمون دستیاری تخصصی پنج شنبه 28 بهمن ماه در 18 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شده و مدت ثبت نام که تا ساعت 23 روز 22 آذرماه تمدید شده دیگر قابل تمدید نیست.

به گزارش وب­دا دکتر امیرحسین ضیایی دبیر کمیته آموزش پزشکی، تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام این خبر در نشست خبری عصر امروز خود به مناسبت برگزاری چهل و هشتمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی، گفت: مهلت ثبت نام این آزمون باید امروز ساعت 23 تمام می شد ولی به درخواست داوطلبان و تصمیم کمیته تصمیم گیری امتحانات این مهلت تا ساعت 23 روز دوشنبه 22 آذرماه تمدید شده و دیگر قابل تمدید نخواهد بود.
وی افزود: در آزمون دستیاری امسال تاکنون 14 هزار نفر ثبت نام کرده اند که حدود 4 هزار نفر از آنان از تهران بوده اند و پیش بینی می کنیم کل شرکت کنندگان از سراسر کشور به 15500 نفر برسند.
وی با اعلام این که در آزمون امسال هیچ رشته جدیدی به 25 رشته تخصصی آزمون سال قبل اضافه نشده است، ادامه داد: آزمون تهران در دو حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار می شود.
وی به افزایش ده درصدی سهمیه ایثارگران برای شرکت کنندگان نخبه، استعدادهای درخشان و رشته زنان و زایمان اشاره کرد و گفت: این افزایش ظرفیت در راستای اجرای طرح عدالت در آموزش صورت گرفته و این ده درصد افزایش برای ظرفیت های بومی، مازاد بر ظرفیت دانشگاه ها خواهد بود.
وی در خصوص امنیت برگزاری آزمون امسال بیان داشت: با تدابیر اندیشیده شده، اتفاق سال گذشته ان شاء الله برای آخرین سال ممکن خواهد بود، زیرا تمام پیوست های امنیتی و حفاظتی لازم برای برگزاری آزمون دستیاری امسال تدارک دیده شده است و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.
گفتنی است، براساس اعلام مرکز سنجش معاونت آموزشی کلیه متقاضیان شرکت در آزمون مذکور که ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام داده وبنا به دلایلی تمایل به ویرایش و تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی خود دارند، مجاز هستند از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 28/9/89 لغایت ساعت 23 روز سه‌شنبه 30/9/89 اقدام کنند. پس از مهلت مذکور هیچگونه تغییر و تبدیلی در اطلاعات ثبت‌نامی امکانپذیر نیست و زمان مذکور نیز تمدید نخواهد شد. در این اطلاعیه از کلیه داوطلبان تقاضا شده است با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir از اطلاعیه‌های بعدی وفرایند برگزاری آزمون اطلاعات لازم را کسب کنند.
۲۱ آذر ۱۳۸۹ ۰۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید