اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام حسین علیه السلام

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام حسین علیه السلام
نشست هم اندیشی اساتید با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام حسین علیه السلام در روز سه شنبه 16 دی ماه 1400 در سالن جلسات بوستان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نشست هم اندیشی اساتید با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام حسین علیه السلام در روز سه شنبه مورخ 16/06/1400 در سالن جلسات بوستان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محبی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر غلامی معاون فرهنگی و جمعی از اساتید هیئت علمی دانشگاه همراه بود.

در این نشست که با محوریت امر به معروف و نهی از منکر همراه بود، حجت الاسلام محبی به اهمیت امر به معروف در جوامع اشاره کرده ، و خاطر نشان کردند که در اجرا و انجام امر به معروف، باید رفتار و سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام در برخورد با این مسئله مورد توجه قرار گیرند.

در ادامه حجت الاسلام محبی عنوان کردند که در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید مراقبت ویژه صورت پذیرد که در اجرا و انجام این تکلیف مهم آنگونه که شایسته است برخورد شود تا شیرینی انجام این امر از بین نرود و موجب طرد شدن و سردی افراد نسبت به این موضوع نشود.

در ادامه نشست هریک از اساتید به بیان نکاتی پیرامون روز عاشورا به صحبت، بحث و گفت و گو پرداختند.

پایان/

 

 
9
 
 
8
 
 
7
 
 
6
 
 
5
 
 
4
 
 
3
 
 
2
 
 
1
 

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید