اخبار

کارگاه آموزشی یک عاشقانه آرام ویژه دانشجویان دانشگاه های استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی یک عاشقانه آرام ویژه دانشجویان دانشگاه های استان برگزار شد.
کارگاه آموزشی یک عاشقانه آرام ویژه دانشجویان دانشگاه های استان از صبح تا بعد از ظهر دوشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰ به صورت چهار کارگاه آموزشی در سالن جلسات بوستان دانشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

 

 

کارگاه آموزشی یک عاشقانه آرام ویژه دانشجویان دانشگاه استان از صبح تا بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰ به صورت چهار کارگاه آموزشی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن جلسات بوستان دانشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین سوری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و همچنین اساتید گرانقدر: حجت الاسلام و المسلمین کماسی مسئول محترم پاسخگویی به سوالات شرعی دفتر امام جمعه کرمانشاه جناب آقای احمدیان کارشناس ارشد مشاوره و روانشناسی سرکارخانم چشم کبودی جناب آقای دکتر حبشی و جمعی از زوجین دانشگاه های استان همراه بود.

این نشست به صورت دو نوبت در شش کارگاه برگزار شد. نحوه برگزاری به این صورت بود که قبل از ظهر زوجین جدا از یکدیگر در کارگاههای تخصصی شرکت نموده، که کارگاه های بانوان در سالن جلسات دفتر نهاد علوم پزشکی و کارگاه آقایان در سالن جلسات بوستان دانشگاه برگزار شد. و در بخش دوم و در بعد از ظهر نشست زوجین به صورت مشترک در دو کارگاه آموزشی دیگر شرکت کردند.

این نشست با محوریت شناخت بنیان های روانی زن و مرد،  مزاج شناسی و آسیب شناسی جنسی و همچنین بالا بردن مهارت در ارتباط با همسر در زندگی مشترک برگزار شد.

پایان//

 

 
15
 
 
13
 
 
12
 
 
11
 
 
10
 
 
9
 
 
8
 
 
7
 
 
6
 
 
5
 
 
4
 
 
3
  
 
2
 
 
1
 
 
 


۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید