اخبار

چهارمین جلسه از مجموعه نشست هم اندیشی اساتید با موضوع اربعین و تاثیر آن بر بصیرت جهان اسلام برگزار شد.

چهارمین جلسه از مجموعه نشست هم اندیشی اساتید با موضوع اربعین و تاثیر آن بر بصیرت جهان اسلام برگزار شد.
چهارمین جلسه از مجموعه نشست هم اندیشی اساتید با موضوع اربعین و تاثیر آن بر بصیرت جهان اسلام در روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ صبح در سالن جلسات بوستان دانشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.






به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه چهارمین جلسه از مجموعه نشست هم اندیشی اساتید با موضوع اربعین و تاثیر آن بر بصیرت جهان اسلام در روز سه ‌شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ صبح در سالن جلسات بوستان دانشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلالی، دکتر غلامی معاون فرهنگی و جمعی از اساتید هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراه بود.

ضمن قرار داشتن در آستانه اربعین حسینی حجت الاسلام جلالی با محوریت قرار دادن اربعین،  به بیان نکاتی در خصوص فلسفه اربعین پرداختند. و در این خصوص به آیاتی اشاره نمودند.

ایشان با اشاره به اینکه در مورد بقیه ائمه اطهار علیهم السلام اربعین وجود ندارد، و فقط اربعین و به سوگ نشستن تا  اربعین مخصوص امام حسین علیه السلام است، به اهمیت اربعین حسینی و جهاد امام حسین علیه السلام تاکید نمودند. و خاطرنشان کردند که جهاد امام حسین علیه السلام و حماسه امروزه  اربعین برای بیداری جهانیان ، خصوصاً جامعه مسلمانان است.

در پایان این نشست، با پرسش و پاسخ همراه بود و هر یک از اساتید به بیان نکاتی پیرامون بحث پرداختند.

پایان//

 

8
 
5

 

1

7
 
4
6
  
2
۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید