اخبار

ششمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید به مناسبت هفته وحدت برگزار شد.

ششمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید به مناسبت هفته وحدت برگزار شد.
ششمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید با موضوع نقش وحدت در پیشرفت و توسعه کشور با حضور آیت الله علما نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و حجت ‌الاسلام والمسلمین محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، همچنین دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی و جمعی از اساتید هیئت علمی دانشگاه در سالن جلسات بوستان ظهر روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

 

در ابتدای این نشست نماز جماعت به امامت آیت الله علما برپاشد.

در آغاز نشست دکتر مرادی ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و اساتید، به منابع و زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه کشور اشاره نموده و عنوان کردند که یکی از مهمترین منابع برای توسعه ، سرمایه انسانی کشور است.دکتر مرادی در ادامه سخنان زمان قرار داشتن در هفته وحدت به بیان گزارشی از حضور اساتید و پزشکان محترم اهل تسنن در دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی خبر دادند.

در ادامه نشست دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به قرائت بیانیه پیام معاونت فرهنگی وزارت بهداشت پرداختند.

در بخش دیگری از نشست آیت الله علما خاطرنشان کردند که هم اکنون به لطف خداوند از و از برکات انقلاب اسلامی در جامعه وحدت وجود دارد، اما باید این وحدت قوی تر و محکم تر از همیشه باشد. و به معنی واقعی ید واحد در جامعه به وجود آید.

ایشان عنوان کردند که هفته وحدت فقط یک سمبل و نماد است، لذا وحدت فقط نباید مختص به یک هفته باشد. سپس به حکومت ها و جوامع در طول تاریخ اشاره نموده که چگونه عدم وجود وحدت باعث تجزیه و فروپاشی آنها شده است.

در این نشست ماموستا مرادی ضمن عرض تبریک و تهنیت در خصوص قرار داشتن در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و امام صادق (علیه السلام) به بیان نکاتی پیرامون شان و منزلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) پرداختند.

سپس در ادامه سخنان ماموستا مرادی به هفته وحدت اشاره نموده و عنوان کردند که تمام مشکلات علاوه بر اینکه میتواند برطرف شود، بلکه گاهی میتواند موجب خیر و برکت برای مسلمین و جوامع اسلامی شود.

ماموستا با استناد به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کردند که تمام مذاهب در ایران در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس دوشادوش یکدیگر برای ایران اسلامی جنگیدند.

در پایان، تعدادی  از اساتید به بیان موضوعاتی پیرامون موضوع هفته وحدت پرداخته و نظرات خود را بیان کردند.

 

 
9
 
 
8
 
 
7
 
6
 
5
 
4
 
3
 

 

 

2
 
1
 

 

 

 

۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید