اخبار

هفتمین جلسه از مجموعه جلسات نشست هم اندیشی اساتید با موضوع استکبار ستیزی برگزار شد

هفتمین جلسه از مجموعه جلسات نشست هم اندیشی اساتید با موضوع استکبار ستیزی برگزار شد
هفتمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید با موضوع استکبارستیزی در ظهر روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات بوستان دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

هفتمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید با موضوع استکبار ستیزی در ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات بوستان دانشگاه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محبی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،  دکتر غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی، جمعی از اساتید هیات علمی و با همکاری بسیج جامعه پزشکی دانشگاه برگزار شد.

با توجه قرار داشتن در آستانه سالروز مبارزه با استکبار جهانی حجت الاسلام محبی در ابتدای نشست ضمن اشاره به این روز به لزوم مبارزه با استکبار جهانی تاکید نموده و در این خصوص نکاتی را بیان کردند.

ایشان به اختلاف دیدگاه بین جمهوری اسلامی و نظام سلطه گر آمریکا اشاره نموده و عنوان کردند که نظام آمریکا و اسرائیل پشت پرده ایستاده و در صدد هستند که همه را بنده و مطیع خود کنند.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کردند که اصل جدل و نزاع بین ایران و نظام های سلطه گر آمریکا و اسرائیل، جدل اعتقادی است. و مباحث تسلیحاتی و موشکی جمهوری اسلامی بهانه ای برای این جدل است.

حجت الاسلام محبی با استناد به اینکه آمریکا و اسرائیل بزرگترین صادر کننده های تحریم، تورم، جنگ و ناامنی به تمام کشورهای دنیا هستند، و با توجه به اینکه آمریکا تنها کشوری است که از سلاح اتمی استفاده کرده، عنوان کردند که نظام آمریکا و اسرائیل اصل نظام استکباری و سلطه گری است.

در ادامه نشست تعدادی از اساتید هر یک به بیان نکاتی پیرامون موضوع نشست پرداخته و راهکارهایی را ارائه نمودند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین محبی با محوریت قرار دادن مسئله استکبار، به گوشه‌ای از جنایات آمریکا اشاره نموده و بیان نموده اند که آمریکا قدرت را برای خود طلب می کند و در مقابل دیگران را از به دست آوردن آن منع می کند. آمریکا همان مشت آهنی در دستکش مخملی است.

پایان//

 

 
8
 
 
7
  
 
3
 
9
  
6
 
5
 
4
 
2
 
1
 

 


۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید