اخبار

چهار طرح بهداشتی درمانی در سرپل ذهاب افتتاح شد

چهار طرح بهداشتی درمانی در سرپل ذهاب افتتاح شد

 

 چهار طرح بهداشتی و درمانی روز یکشنبه با حضور رییس و جمعی از اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و فرماندار در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب در ۲طبقه و با زیربنای ۷۷۰ متر مربع با ۵۴ میلیارد ریال اعتبار یکی از این طرح ها است که امروز افتتاح شد.

دکتر «محمودرضا مرادی» افزود: این کلینیک شامل بخش هایی اکو کاردیوگرافی، اورتوپد، نوار مغز، جراحی، اپتو متری، مغزو اعصاب، داخلی، آندوسکوپی و کلونوسکوپی، بخش زنان و زایمان، ژنیکولوژی و سونوگرافی، دندانپزشکی، رادیوگرافی و سایر بخش های پشتیبانی، خدماتی و اداری است.

وی ادامه داد: ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان شهدای سرپل ذهاب نیز با زیربنای حدود ۶۰ متر مربع و هزینه ای بیش از  ۲ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید که شامل ۲دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۲۲۰ و ۱۳۰ لیتر است.  

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین دستگاه بی خطر ساز پسماندهای عفونی بیمارستانی نیز با هزینه ۶ میلیارد ریال راه اندازی شد.

دکتر مرادی ادامه داد: بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شماره ۲ سرپل ذهاب با مشارکت خیرین سلامت از دیگر افتتاحیه های امروز بود که در این سفر یک روزه انجام شد.

او اضافه کرد: این پروژه با مشارکت خیرین گروه دوستداران دانشگاه و سلامت خراسان رضوی با زیربنای یک هزار و ۵۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۳۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این مبلغ ۲۲ میلیارد ریال توسط خیرین و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه هزینه شده است.

وی اشاره کرد: این مرکز دارای بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، مامایی، واحدهای بهداشتی، دندانپزشکی، نمونه گیری، داروخانه و سایر بخش های پشتیبانی و خدماتی و اداری است.

۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید