اخبار

دیدار صمیمی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با انجمن های علمی، نخبگان و اعضای کانون های فرهنگی

دیدار صمیمی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با انجمن های علمی، نخبگان و اعضای کانون های فرهنگی
در روز سه شنبه نهم آذر ماه 1400 مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نخبگان، انجمن های علمی و اعضای کانون های فرهنگی دانشگاه در طی نشستی صمیمی واقع در سالن جلسات بوستان دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

در روز سه شنبه نهم آذر ماه 1400 مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نخبگان، انجمن های علمی و اعضای کانون های فرهنگی دانشگاه در طی نشستی صمیمی واقع در سالن جلسات بوستان دیدار کردند.این نشست با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی  و حضور دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشگاه همراه بود.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محبی درباره تاریخ معاصر ایران صحبت نموده، و در این خصوص به بیان نکاتی پیرامون انقلاب اسلامی ایران پرداختند.ایشان در ادامه نشست به برخی از دستاورد ها و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران اشاره نموده و خاطر نشان کردند که، عمده این دستاورد ها بعد از انقلاب و شکست حکومت ظالم پهلوی بوده است.

سپس حجت الاسلام محبی ضمن دعوت از دانشجویان برای مطالعه و کسب بصیرت در خصوص انقلاب اسلامی، شنونده نقطه نظرات دانشجویان در این خصوص بودند.و این نشست با پرسش و پاسخ دانشجویی به پایان رسید.

پایان//

 

 
1
 
 
2
 

 

 

۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید