اخبار

حضور سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آیین بزرگداشت حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو

حضور سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آیین بزرگداشت حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو
حجت الاسلام و المسلمین محبی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم ۱۶ آذر و روز دانشجو حضور پیدا کردند. این مراسم در شامگاه روز سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ در محل سالن ورزشی شهدا توسط معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مراسم؛ پس از تلاوت زیبای قران توسط سید محسن موسوی یکتا قاری برجسته استان کرمانشاه، حجت الاسلام محبی ضمن عرض تبریک به مناسبت روز دانشجو از حضور پرشور دانشجویان در مراسم تقدیر و قدردانی کرده، و از حضور دانشجویان پس از چندین ماه دوری از محیط های دانشجویی ابراز خرسندی نمودند.

در ادامه ایشان ضمن فرستادن سلام و درود بر روح پاک و والامقام شهدا عنوان نمودند که، رشادت ها و شجاعت های دانشجویان مجاهدی همچون شهدای حماسه ۱۶ آذر اساس و الگویی برای مبارزه با ظلم و ستم و سلطه گری است.

حجت الاسلام محبی ضمن مقایسه جامعه امروز با وضعیت جامعه در زمان قبل از انقلاب پیشرفت های حاصل شده کنونی را نتیجه زحمات همین دانشجویان مجاهد، شجاع، انقلابی و دغدغه‌مند دانست.

در این برنامه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین سوری، معاون فرهنگی دانشگاه دکتر غلامی، مدیر امور دانشجویی جناب کریمی خو، مدیر فرهنگی جناب الماسی و دیگر مدیران دانشگاه حضور داشتند.

در ادامه مراسم با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرحی نظیر استنداپ، مسابقات جذاب و موسیقی زنده دانشجویی ادامه یافت، و در آخر با تقدیر از دانشجویان نمونه پایان گرفت.

پایان خبر//

 

 
5
  
 
2
 
 
4
 
 
3
 
8
 
6
  
1
 
7
 


۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید