اخبار

هشتمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید با موضوع "مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما می توانیم" برگزار شد

هشتمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید با موضوع "مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما می توانیم" برگزار شد
هشتمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید با موضوع "مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما میتوانیم" در ظهر روز سه شنبه مورخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات بوستان دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ هشتمین جلسه از مجموعه نشست های هم اندیشی اساتید با موضوع "مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما میتوانیم" در ظهر روز سه شنبه مورخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات بوستان دانشگاه با سخنرانی دکتر سعید جلالی هنرمند عضو هیئت علمی دانشگاه رازی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محبی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر غلامی معاون فرهنگی و جمعی از اساتید هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر جلالی در محوریت موضوع به بیان نکاتی از قرآن و روایات در خصوص تسلیم شدن ، ادامه دادن  ،حرکت رو به جلو و پیشرفت پرداختند.

ایشان به نقاط ضعف موجود در این زمینه اشاره نموده و راهکارهایی را جهت برطرف سازی این نقاط ضعف ارائه کردند.

همچنین دکتر جلالی  به اهمیت نقش دانشگاه در تقویت روحیه و تربیت مدیران جهادی اشاره کرده، و خاطرنشان کردند که دانشگاه نقش بسزایی در تقویت این امر و این روحیه جهادی دارد.

ایشان به رشد علم و فناوری در کشورهای مختلف اشاره نموده، و در خصوص دست آوردها و منابع موجود آمارهایی را ایراد کردند.

دکتر جلالی ضمن مقایسه کشور با دیگر کشورها از نظر ضریب پیشرفت، در این زمینه عنوان کردندکشورهایی هستند که علی رغم بالا بودن منابع هایشان رشد کمتری نسبت به کشور داشتند.

در ادامه ایشان به رتبه‌بندی ایران در علوم و زمینه‌های مختلف در جهان اشاره نموده، و جایگاه ایران را در هر یک از این علوم و فناوری ها مشخص نمودند.

و در آخر این نشست با پرسش و پاسخ گرم  برخی از اساتید به پایان رسید.

پایان خبر//

 

 
1
 
 
5
 
 
7
 
 
4
 
8
 
6
  
3
  
2
 


۲۲ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید