اخبار

دیدار جمعی از بزرگان دانشگاه علوم پزشکی با استاندار کرمانشاه

دیدار جمعی از بزرگان دانشگاه علوم پزشکی با استاندار کرمانشاه
 
ظهر امروز یکشنبه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، جمعی از اساتید پیشکسوت و اعضای هیات علمی این دانشگاه، معتمدان جامعه پزشکی و سلامت و رییس بسیج جامعه پزشکی با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.
 
اعضای حاضر در این دیدار ، پس از استماع سخنان استاندار مبنی بر لزوم هماهنگی های لازم با مدیریت ارشد استان در تعیین مدیران ، با تایید دغدغه مندی و دلسوزی ایشان، به بحث و تبادل نظر در خصوص تعیین تکلیف مدیریت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه پرداختند.
 
 حاضران که از بزرگان و صاحب نظران سلامت استان هستند، در این نشست ضمن تشریح پروسه انتخاب روسای دانشگاه ها و مسائل پیش آمده در این خصوص ، از استاندار کرمانشاه درخواست کردند که با توجه به شرایط حال حاضر جامعه و اولویت سلامت مردم، بخصوص در زمان پیک ششم کرونا، ضمن موافقت با فعالیت تیم مدیریتی جدید دانشگاه، با راهبری مدبرانه خود در شرایط فعلی و در راستای سیاست های دولت سیزدهم، استان را به سمت توسعه و پیشرفت بخصوص در زمینه بهداشت و درمان هدایت نماید.
 
در پایان این نشست ، استاندار کرمانشاه اظهار داشت :که به احترام بزرگان جامعه پزشکی و اهمیت همراهی، همدلی و همکاری همه جانبه برای ارتقای سلامت مردم به عنوان اولویت اصلی، موضوع مذکور بررسی و تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.
 
 
🆔️@k_health
۱ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید