اخبار

رئیس مجمع نمایندگان استان :از انتخاب وزیر بهداشت سپاسگزارم، امیدوارم با حضور دکتر محمدی شاهد پیشرفت بیشتر استان در حوزه سلامت باشیم ​

رئیس مجمع نمایندگان استان :از انتخاب وزیر بهداشت سپاسگزارم، امیدوارم با حضور دکتر محمدی شاهد پیشرفت بیشتر استان در حوزه سلامت باشیم ​
رئیس مجمع نمایندگان استان از انتخاب وزیر بهداشت سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم با حضور دکتر محمدی شاهد پیشرفت بیشتر استان در حوزه سلامت باشیم
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر رضایی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه گفت: از دکتر مرادی که در طول خدمتشان به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  خدمات بسیار ارزشمندی را در راستای ارتقاء و پیشرفت حوزه سلامت استان داشتند قدردانی و سپاسگزاری می کنم .
 
وی اظهار داشت:در شرایط بحرانی کرونا یک فضای همدلی و همراهی بسیار خوبی در حوزه سلامت استان در راستای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی وجود داشت، امیدواریم این همدلی و همراهی همچنان ادامه داشته باشد و کارهای خوبی که دکتر مرادی انجام داد، همچنان تداوم یابد.
 
وی تلاش مسئولان دانشگاه و کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران زحمتکش و نیروهای خدماتی بیمارستانها را  بسیار قابل تقدیر دانست.
 
دکتر رضایی گفت: از انتخاب وزیر بهداشت نیز بسیار سپاسگزارم و امیدوارم با حضور دکتر محمدی شاهد پیشرفت بیشتر در حوزه سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و با کیفت به مردم استان باشیم.
 
وی گفت: در دوره کرونا با کمبود برخی تجهیزات و امکانات در بیمارستانها به ویژه در شهرستانها مواجه بوده و هستیم که امیدواریم با پیگیری های دکتر محمدی و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این چالش ها برطرف شود .
 
رئیس مجمع نمایندگان استان از وزیر محترم بهداشت درخواست کرد اعتبار ویژه ای جهت برطرف ساختن کمبودهای تجهیزاتی و امکانات بهداشتی درمانی مورد نیاز جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف استان اختصاص دهند.
 
وی افزود: برای مرتفع نمودن این کمبودها نیازمند توجه و نگاه ویژه وزیر محترم بهداشت به استان کرمانشاه هستیم تا زحمات عزیزان در حوزه بهداشت و درمان نتیجه بخش باشد.
 
 
 
۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید