اخبار

معاون درمان دانشگاه: کلیه بیمارستان های استان در ایام نوروز در آمادگی کامل هستند

معاون درمان دانشگاه: کلیه بیمارستان های استان در ایام نوروز در آمادگی کامل هستند
 
 
دکتر بهمن روشنی، معاون درمان دانشگاه بیان داشت:بیمارستان‌هایی که در خصوص درمان بیماران کرونایی فعالیت دارند بایستی در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی بوده و کلینیک های تنفسی بایستی فعال باشند. 
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر روشنی در جلسه هماهنگی اقدامات نوروزی با رؤسا و مدیران شبکه ها و بیمارستانهای استان که بصورت وبیناری برگزار گردید گفت: تیم های اجرایی و نظارتی معاونت‌ درمان در کل ایام تعطیلات فعال بوده و بصورت روزانه در مراکز درمانی استان حضور خواهند یافت.

 
وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی های لازم جهت حضور و پوشش حداکثری متخصصین در مراکز استان توسط مدیران ذیربط صورت گرفته و برنامه آن به معاونت درمان ارسال گردد. 
 
دکتر روشنی گفت: با توجه به تعطیلی هفته اول ایام نوروز، مدیران مراکز نسبت به تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز خصوصاً تجهیزات حفاظتی اقدام نمایند. 
 
وی با بیان اینکه حضور متخصصین بیهوشی و ارتوپدی در مراکز ریفرال تروما و حضور متخصصین داخلی و عفونی در مراکز ریفرال کرونا اجباری می‌باشد‌ گفت: بخش‌های پرتو درمانی و شیمی درمانی در مراکز مربوطه حداقل ۲ روز در هفته بایستی فعال باشند. 
 
به گفته وی درمانگاه دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی در شیفت صبح فعال بوده و یک مرکز خصوصی دندانپزشکی نیز فعال خواهد بود .
 
دکتر روشنی با بیان اینکه در شهرستان‌ها، رؤسای شبکه ها اقدامات لازم جهت فعالیت آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی در ایام نوروز را انجام دهند گفت: لیست پزشکان و مسئولین بیمارستان‌ها بایستی تا تاریخ ۲۰ اسفند به معاونت درمان ارسال گردد. 
 
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید